rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

یک ورقه اینترنت استاتیک یک صفحه اینترنت ذخیره گردیده در وب سرور است که به مرورگر مشتری ارسال می شود . صفحه ها وب استاتیک در جایگاه اولیه در لهجه علامت گذاری html رمزنگاری می شوند . کدهای css برای در دست گرفتن ظاهر آن استعمال می شوند . تصاویر همینطور برای ایجاد فرم دهی به ظاهر آن به کارگیری می شوند . فولدر های صوتی و چهره یی و ویدئویی هم ممکن هست به محتوای استاتیک بیشتر شوند . این مدل اینترنت تارنما اطلاعات را برای عموم مردم نمایش می دهند . همانند نشر یک بروشور چاپی برای مشتریان، یک اینترنت تارنما استاتیک نیز اطلاعات استاندارد را به طور همیشه برای مقطع مدت طولانی ارائه می دهد . مالک اینترنت وبسایت می تواند به طور دوره ای اطلاعات آن را به روز رسانی کند . این عمل یک فرآیند دستی برای دستکاری متن ، عکس و سایر محتویات اینترنت وب سایت هست . صورت های ساده از اینترنت وب سایت ها نظیر اینترنت وبسایت های کلاسیک ، بروشور و یا صفحه ای، اکثر زمان ها وب وبسایت های استاتیک میباشند . چون اطلاعات آن برای کاربران از پیش تعریف شده و ثابت است . این اطلاعات ممکن میباشد دربرگیرنده اطلاعات مربوط به کمپانی و محصول ها و خدمات آن، از طریق متن ، عکس ، برنامه کودکان ، صوتی و تصویری و منوهای ناوبری باشد . 

سئو در مشهد

وب 

سایت های استاتیک را می بضاعت و توان با استفاده از چهار نوع از قابل انعطاف افزار دستکاری کرد: 

ویریشگر نوشته نظیر دفترچه یادداشت یا text editor ، که در آن محتوا و کد های html مستقیما دستکاری می شود . 

ویراستارهای آفلاین WYSIWYG، مثل Microsoft FrontPage و Adobe Dreamweaver که با به کار گیری از آن می توانایی تارنما های گرافیکی را دستکاری کرد . 

ویراستارهای آنلاین WYSIWYG ، که رسانه های آنلاین مانند صفحه ها وب، ویجت ها ، بلاگ ها و بقیه اسناد را ایجاد می کند . 

ویراستار های مبتنی بر الگو، به یوزرها اذن می دهد که صفحات وب را به یک اینترنت سرور بفرستند و آن ها را آپلود کنند . 

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی