rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

برای آنکه مهترین کلمات با اهمیت مربوط به زمینه کار خود را بیابید می توانید از دو نرم افزار گوگل به اسم های Google Keyword Planner و Google Trends به کار گیری فرمائید که برای یافتن لغت ها کافی است مهترین کلماتی که اندیشه می نمایید کاربران شما در موتور کاوش وارد می نمایند تا شما را بیابند را در باکس های ورودی آن وارد فرمائید تا عبارات دارای ربط را به شما نمایش دهد . 


تگ تیتر مقاله خوب تر میباشد H1 باشد و بخش های متعدد مطلب را با تگ های H2 و H3 خوب تر می‌باشد آرم گذاری نمایید و همچنین ظاهر مطلب فراوان مهم می باشد و هر چه محفظه قرائت مقاله جذاب تر باشد و خسته کننده نباشد اثر قسمتی مقاله نیز بالا خواهد رفت . 


می توانید از باطن مطلب خود به سایر مقاله‌ها خود نیز پیوند دهید ولی آنجایی که زمینه نیاز میباشد و با انجام این عمل مبداء به توضیحات بخش قضیه نظر دهید به مانند کاری که وب تارنما ویکی پدیا انجام می دهد ولی نه به آن فیس و حجم . شما می بایست جایی از مقاله خود را لینک نمایید که کاربر شما به آن نیاز ندارد نه عبارات مهم خویش را . 


یک عدد از خط مش های خوبی که دارکوب برای یافتن زمینه مقاله به مشتریان خود توصیه می کند آن است که به درخواست های مشتریان خود دقت نمایند و مطالبی از بابت توضیح یا این که رفع آن در سایت بارگذاری نمایند و از این شیوه مشتریانی که درجستجوی قضیه مشابه در وب هستند شما را خواهند یافت و در چهره نیاز با شما تماس خواهد گرفت . طراحی سایت در مشهد

  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی