rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

لینک های صفحات در تارنما شما می تواند اقتدار را بین آنان را منتقل کند . 


کلیدواژه 

ها در url به کار گیری از لغات اساسی در url ، می تواند یک سیگنال را به گوگل ارسال نماید . 


فاکتورهای 

سایت عواملی 

در زمینه وب سایت وجود داراست که می تواند بر قابلیت و امکان تارنما شما تاثیر بگذارد: 

نقشه سایت: یک نقشه سایت به موتورهای کاوش امداد می کند تا تمام صفحات شما را فهرست نماید . این معمولی ترین و موثرترین رویه می‌باشد که به گوگل بگوئید که چه صفحاتی در وب تارنما شما وجود دارد . 


محل 

سرور برخی از کارشناسان معتقد میباشند که محل سرور کمک می نماید تا جایگاه بندی ها برای آن کشور و یا ناحیه خاص افزایش پیدا نماید . 


باصرفه 

سازی سایت برای موبایل طی چند سال پیش، بیش از نیمی از یوزرها از گوشی تلفن های همپا به کارگیری می کردند . این تعداد طی 12 ماه قبلی ارتقا چشمگیر داشته می‌باشد . جای تعجب نمی‌باشد که وبسایت هایی که با تلفن همراه بهینه سازی شده اند تاثیر چشمگیری بر روی رنکینگ تارنما دارا هستند . 


کنسول 

جستجو گوگل در نهایت، وقتی که وبسایت شما در گوگل وب مستر تولز تائید شد به جایگاه بندی جایگاه وبسایت شما امداد می نماید . حتی در صورتی‌که برای این مسئله هم نباشد این ابزار می تواند داده ها ارزشمندی را مهیا کند که از آن برای با صرفه سازی وبسایت خود به کار گیری فرمائید . 

سئو در مشهد

  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی