rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

او‌لین کاری که باید انجام دهید این میباشد که به سئو اندیشه نمائید . اکثری از کاربران در هنگام تجدید بنا دوباره تارنما خود نکات سئو را در نظر نمی گیرند . آن ها محتوای صفحه ها دیرین را در حیث نمی گیرند و یا هر url را بدون تغییر‌و تحول مسیر، بر روی تارنما خویش می گذارند . 


این اتفاقات صرفا به این برهان می افتد که آن‌ها فاکتورهای جایگاه بندی و سئو گوگل را نمی دانند . 


تراز 

2: وب سایت جان دار را بخزید چرا 

حتمی است وبسایت را بخزیم؟ در‌صورتی‌که شما نمی دانید که ساختار وب سایت شما در حالا حاضر چگونه است، احتمال سقوط تارنما مضاعف میباشد . دکورا سیون ساختار، متا داده ها و url ها برای شناسایی ظریف آنچه که تغییر کرده میباشد کلیدی می‌باشند . 


چه گونه 

انجامش دهیم؟ شایسته ترین رویه برای دریافت کردن این داده ها این است که از یک ابزار نظیر Screaming Frog به کار گیری نمائید . هنگامی که شما متاداده ها و ساختار فعلی تارنما خویش را دارید می دانید که چه‌گونه وبسایت تازه خویش را با آن هم خوانی دهید . 


سطح 

3: حسابرسی وبسایت قدیمی آن‌گاه ، شما باید سایت را محاسبه کنید . ابزار های مجانی نظیر Woorank این کاررا انجام می دهد اما به شدت سفارش می‌شود این فعالیت را دستی انجام دهید . هیچ چیز مانند دانستن نقاط ضعف وبسایت نمی تواند به تارنما شما امداد کند تا بتوانید مشکلات آن را بفهمید . 


چرا 

می بایست وب سایت بازرسی شود؟ شما می بایست بدانید که موتورهای جستجو چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند . این فعالیت می تواند به شما امداد کند هر چیز مشکوکی را که دیدید، بتوانید آن را مشخص نمایید . علاوه بر این توانا خواهید بود که بدانید که کدام بخش ها باید نگهداری شوند . 

سئو در مشهد

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی