تمام دست اندرکاران نمی توانند تاثیر مثبت بر روی رتبه بندی وب سایت شما داشته باشند . داشتن محتوای شبیه و تکراری که در صفحه ها دیگر هم باشد می تواند به شدت سبب ساز افت مرتبه بندی سایتتان شود . از به عمل بردن محتوای تکراری و شبیه در اینترنت سایت خویش به شدت دوری فرمائید .
تگ
های کانونیکال گاهی اوقات، داشتن دو url با محتوای مشابه، اجتناب ناپذیر میباشد . یک عدد از رویکرد های جلوگیری از محتوای تکراری، برای بهبود رنکینگ استفاده از تگ کانونیکال در سایتتان هست . این برچسب چیز ساده ای میباشد .
با صرفه
سازی تصاویر صرفا نوشته ها نیستند که باعث باصرفه سازی در ورقه می شود بلکه رسانه های دیگر هم اثر گذار میباشند . به تیتر مثال، تصاویر می توانند سیگنال های مربوط به موتورهای کاوش را از طریق نوشته alt ، توصیفات و عنا وین ارسال کنند .
به
روز رسانی محتوا الگوریتم های گوگل ترجیح می دهند محتوا به روز باشد . ولی این به این معنا نمی باشد که شما بدون چاره میباشید که محتوای خویش را هر روز دستکاری نمایید . برای صفحات تجاری مانند توصیف محصولات، گوگل این واقعیت را می داند که آنان به مقدار پست های آنلاین خبری نسبت به روی داد های اخیر با اهمیت نیستند . با این حال، عاقلانه این است که بعضا از اشکال یگانه راهکار ها، هر 12 ماه یکبار به روزرسانی شوند .
پیوند
های خروجی لینک و پیوند دادن به صفحه های معتبر، سیگنال های اعتماد را به موتورهای جستجو می فرستند . گوگل تاءمل می نماید فقط دلیلی که شما یوزرها را به سمت سایت دیگری هدایت می فرمائید این میباشد که می خواهید آنها مطالب آموزنده یاد بگیرند . این می تواند یک دلیل بزرگی برای اعتماد برای گوگل باشد . با این هم اکنون توجه داشته باشید که در صورتیکه پیوند های خروجی دوچندان بسیار شود می تواند رنکینک سایت را هم کاهش دهد . لینک و پیوند های خروجی می تواند بر جایگاه بندی تارنما شما تاثیر بگذارد البته در به کار گیری از آن تعدیل را رعایت فرمایید .
- ۹۷/۰۷/۱۲