rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

محتوای تکراری

تمام دست اندرکاران نمی توانند تاثیر مثبت بر روی رتبه بندی وب سایت شما داشته باشند . داشتن محتوای شبیه و تکراری که در صفحه ها دیگر هم باشد می تواند به شدت سبب ساز افت مرتبه بندی سایتتان شود . از به عمل بردن محتوای تکراری و شبیه در اینترنت سایت خویش به شدت دوری فرمائید . 


تگ 

های کانونیکال گاهی اوقات، داشتن دو url با محتوای مشابه، اجتناب ناپذیر میباشد . یک عدد از رویکرد های جلوگیری از محتوای تکراری، برای بهبود رنکینگ استفاده از تگ کانونیکال در سایتتان هست . این برچسب چیز ساده ای میباشد . 


با صرفه 

سازی تصاویر صرفا نوشته ها نیستند که باعث باصرفه سازی در ورقه می شود بلکه رسانه های دیگر هم اثر گذار می‌باشند . به تیتر مثال، تصاویر می توانند سیگنال های مربوط به موتورهای کاوش را از طریق نوشته alt ، توصیفات و عنا وین ارسال کنند . 


به 

روز رسانی محتوا الگوریتم های گوگل ترجیح می دهند محتوا به روز باشد . ولی این به این معنا نمی باشد که شما بدون چاره می‌باشید که محتوای خویش را هر روز دستکاری نمایید . برای صفحات تجاری مانند توصیف محصولات، گوگل این واقعیت را می داند که آنان به مقدار پست های آنلاین خبری نسبت به روی داد های اخیر با اهمیت نیستند . با این حال، عاقلانه این است که بعضا از اشکال یگانه راهکار ها، هر 12 ماه یکبار به روزرسانی شوند . 


پیوند 

های خروجی لینک و پیوند دادن به صفحه های معتبر، سیگنال های اعتماد را به موتورهای جستجو می فرستند . گوگل تاءمل می نماید فقط دلیلی که شما یوزرها را به سمت سایت دیگری هدایت می فرمائید این می‌باشد که می خواهید آنها مطالب آموزنده یاد بگیرند . این می تواند یک دلیل بزرگی برای اعتماد برای گوگل باشد . با این هم اکنون توجه داشته باشید که در صورتیکه پیوند های خروجی دوچندان بسیار شود می تواند رنکینک سایت را هم کاهش دهد . لینک و پیوند های خروجی می تواند بر جایگاه بندی تارنما شما تاثیر بگذارد البته در به کار گیری از آن تعدیل را رعایت فرمایید . 

طراحی سایت در مشهد

  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی