rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

تایپوگرافی جذاب

در سال های اخیر ما شاهد پباده سازی اینترنت تارنما های جذابی بوده ایم که طراحان توانسته اند با به کارگیری از تایپوگرافی های خلاقانه و جسورانه اینترنت سایت های قشنگ اخلاق نمایند . این مراحل هنوز هم رو به رشد میباشد . طراحان در سال 2018 مصمم خیس هستند تا از تایپوگرافی های جذاب به کار گیری نمایند . 

طراحی سایت در مشهد

تغییر 

مقدار قلم در مقدار صفحه های نمایش مختلف توجه به تغییر و تحول مقدار فونت برای اندازه صفحات نمایش دستگاه های متعدد موضوع توجه می باشد . 


بهترین نصیب این فرآیند این می‌باشد که نیاز به تلاش های اضافی در زمینه برنامه نویسی ندارد . با اعتنا به به کارگیری از پرس و جو های رسانه ای تغییر و تحول میزان فونت به تدریج متناسب با کاغذ سناریو تغییر و تحول خواهد کرد . 


منو 

های طولانی برای ورقه نمایش های عمودی در یک دستگاه تلفن همراه با صفحه نمایش کوچک، یک منو بلند و عمودی می تواند یه خرده چالش برانگیز باشد . شاید موثرترین راه و روش برای مقابله با این اختلال این است که منو را به چهره ظریف و عمودی به سناریو بگذارید و بتوانید مقدار کاغذ سناریو را ریسپانسیو فرمائید . این منجر می شود که لیست به صورت کامل در تحت آن برای کاربران در دسترس باشد . آیتم ها منو نیز معمولی خیس شده و می توانید به آسانی بر روی آن کلیک فرمائید . 


با این حال، نمایش عمودی در فرم لیست حتمی نیست . نمایشگرهای تلفن همراه یک نمای رویت کرد محدود دارند، که به طور طبیعی سبب به تکان متن در جهت پائین می شوند . بدین ترتیب این روش باعث به ارائه تجربه کاربری لذت بخش تر می شود . این به این معناست که شما نیازی به نگرانی بیش از حد در زمینه منو عمودی نخواهید داشت . 


منوی 

همبرگری هرچند منو نهفته (که به آن منو همبرگری، منو کشویی و منو3 خطه هم گفته می شود)، یک الگو UI دعوا براگیز است ، به کار گیری از آن سبب می شود تا طرح به راحتی قابل تشخیص باشد و از این رو برای یوزرها عادی کارایی بیشتری داشته باشد . 


این منو برای او‌لین توشه در بازار برنامه های IOS گوشی پخش شد که دربرگیرنده انیمیشن های پیچیده بود . از آن به بعد از آن این مفهوم به سیستم دلیل های دیگر نیز توسعه پیدا کرد و در حالا حاضر یک عدد از ویژگی های متداول در عمده پباده سازی های واکنشگرا میباشد . 


همچنین یک عدد دیگر از ویژگی های منو همبرگری این می‌باشد که توجه کاربران را به پیوند ها جلب می نماید . 


از 

کجا شروع کنیم؟ در هم اکنون حاضر مورد های پباده سازی متعددی وجود دارد و این تعداد کماکان رو به رشد هست . به همین ترتیب گزینش موادسازنده طراحی وب سایت ممکن میباشد مقداری گیج کننده باشد البته با این هم اکنون به ادله انعطاف پذیری طراحی وب سایت ریسپانسیو آن در درحال حاضر گسترش می باشد . 


برای آغاز از طریق اینترنت تارنما های مورد عشق خود تلاش کنید قالب ها و تم ها را مشاهده کنید . 

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی