rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

ممکن می باشد شنیده باشید که "محتوا شاه است" . مسلما این جمله درست می باشد و هنوز نیز همچنین میباشد و محتوا همیشه پاد شاه هست . اما چیزی که حساس هست این می باشد که عکس ها خیر فقط محتوا میباشند بلکه یک شکل قدرتمند و کارکشته از محتوا میباشند . 


عکس ها می توانند به عنوان بروشور و موردها تبلیغاتی هم مورد به کارگیری قرار گیرند . با سرمایه گذاری بر روی عکاسی رشته ای ، می توانید همت های بازاریابی خویش را ارتقا دهید . 

سئو در مشهد

برای 

کسب و کار خویش بر روی عکاسی حرفه ای سرمایه گذاری کنید وقتی که می خواهید برای کسب و فعالیت خود بازاریابی فن ای داشته باشید و کسب وکار خود را رواج دهید، به طبع عکس های حرفه ای از کسب و کارتان فراوان اهمیت دارد . 


چرا 

تصاویر بخش مهمی از استراتژی پباده سازی اینترنت وبسایت شما است؟ همانگونه که اینترنت تارنما خویش را طراحی می نمائید ممکن می‌باشد تصور کنید که عکس ها یک عنصر خوب در طراحی تارنما شما هستند، البته احتمال دارد تامل نکنید که آن ها یک عنصر واجب در طراحی تارنما شما میباشند . ولی اهمیت تصاویر در سایت شما فراوان اصلی خیس از رنگ ها و زیبایی هستند . 


تصاویر می توانند شامل عکس ها، فتوشاپ، کارتن ها، انیمیشن ها و گیف ها و بقیه موادسازنده بصری باشند . 


به طبع استفاده از تصاویر در اینترنت تارنما شما ، باعث به جذب بازدیدکنندگان بیشتربه اینترنت وب سایت شما می شود . تبلیغات اجتماعی شما را ارتقاء می دهد و در نتیجه منجر به فروش بخش اعظم می شود . 

در تحت عوارض بیشتری برای به کار گیری از تصاویر در اینترنت سایتتان گفته شده است: 

وب 

وب سایت های دربردارنده تصاویر بیشتر قضیه بازدید قرار می گیرند اینترنت تارنما هایی که در آن از تصاویر دیدنی به کارگیری می نمایند تقریبا دو برابر بیشتر مسئله بازدید قرار می گیرند . 


تصاویر 

به تولید ها و خدمات شما معاش می بخشد شاید شما این ضرب المثل سابق را شنیده باشید که "شنیدن کی بود نظیر دیدن" . تصاویر در وب وب سایت شما مانند ماجرا گوینده فعالیت می کند . تصاویر به بازدیدکنندگان وب سایت اجازه می دهد تا خدمت و یا کالا شما را تجسم کنند . همچنین تحقیقات نشان می دهد که مغز بشر می تواند تصاویر را در کمتر 100 میلی ثانیه تشخیص دهد . تولید تصاویر برای محصولات و یا این که سرویس ها شما که منعکس کننده کسب و فعالیت شما می باشد، می تواند تاثیر به سزایی بر روی جذب بازدیدکنندگان اینترنت وب سایت شما بگذارد . مسلما سبب جذب ترافیک عمده و در غایت فروش و فیض آوری بیشتری می شود . انگیزه عکس ها تولید احساسات مثبت در بازدیدکنندگان می‌باشد . 

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی