rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

در دنیای با صرفه سازی موتورهای جستجو، انواع مختلفی از تکنیک ها وجود دارد که بسیاری از اشخاص و شرکت ها از آن استعمال می کنند . در حالی که بعضی روش ها برای سئو سایت امن می باشد، اما بعضی دیگر نیز خطرناک می باشد که به وسیله گوگل ممنوع گردیده اند . این رویکرد های خطرناک با صرفه سازی موتورهای کاوش که به تیتر رویه های کلاه برداری کلاه سیاه شناخته می شوند، در راستی تکنیک هایی می باشند که ضوابط موتورهای جستجو را پایین پا می گذارند . 

طراحی سایت در مشهد

برای تمام سئوکاران مبتدی، تکنیک های سئو کلاه سیاه، به رویکرد های به دست آوردن درجه های فراتر به چهره غیر اخلاقی اشاره دارد . درصورتی که گوگل سایتی با این ویژگی ها را اخذ کند، آن را مجازات می نماید . تکنیک های کلاه سیاه بر روی موتورهای جستجو تمرکز دارد و نه بر روی مخاطبان انسانی . 


تکنیک های کلاه سیاه هنوز نیز بوسیله کسانی که می خواهند به سرعت به نتیجه مناسب برسند مورد به کار گیری قرار می گیرد . در هنگام به کار گیری از سئو کلاه سیاه، مخاطرات متعددی وجود دارااست . بعضی از آن عبارتند از: جریمه گوگل، ممنوعیت وبسایت از موتورهای جستجو و یا حذف آن از SERP . 


تکنیک 

های کلاه سیاه چیست و چرا می بایست از آن اجتناب کنید؟ کلمه ها 

با اهمیت بیش از حد گاهی اوقات این کلمات حیاتی مخفی میباشند بطوری که به وسیله استفاده کننده مشاهده نمی شوند ولی هنوز توسط موتورهای کاوش نسخه برداری می شوند . استعمال بیش از حد از عبارات با اهمیت می تواند سبب ساز به تجربه غیرمناسب کاربرشود و در غایت به سئو وب وب سایت شما جراحت برساند . 


به 

روز رسانی های بیش از حد سئو اینترنت تارنما در موتورهای جستجو در واقع گوگل از اینکه شما محتوای وب تارنما خود را همیشه به روز نگه دارید راضی میباشد ولی اگر به روز رسانی ها بیش از حد شود ، آن وقت گوگل وب وبسایت را جریمه می نماید . تولید تغییرات مضاعف در وب سایت، به مرور سبب ساز پنالتی اینترنت سایت از موتورهای جستجو می شود . 


ریسک 

های سئو: کدام یک مطلوب و کدام یک غیرمناسب هستند خطرات مربوط به از دست دادن درجه بندی موتورهای جستجو می تواند، وحشیانه باشد . طبیعتا در حالتی که اینترنت وب سایت خود را مجددا طراحی فرمائید و URL آن را تغییر دهید سکو بندی وب سایتتان در معرض خطر قرار می گیرد . آیا این عمل می تواند سبب سقوط وب سایت شود یا خیر؟ خطر یا این که پاداش؟؟ این دو در پیش‌روی نیز می باشند و مسائلی میباشند که قبل از انجام سئو می بایست آن را در نظر بگیرید . مدام در حیث داشته باشید کاری که انجام می دهید به ضرر سئو اینترنت سایتتان یا به نتیجه آن هست . در پایین راهکارهایی گفته شده است که با رعایت آن‌ها می توانید، خطر سقوط وب سایتان را کاهش دهید . 

  • ۹۷/۰۶/۲۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی