rarapars

طراحی سایت

rarapars

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

ما در اینجا تمام این اصطلاحات و تکنولوژی ها را به طور ظریف محاسبه خوا هیم کرد . 

البته ابتدا توضیحات آن را دقیق خوا‌هیم گفت: 

ورقه 

وب یک گواهی که می تواند در یک مرورگر وب، نظیر فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، مایکروسافت، اینترنت اکسپلورر، سافاری، اپل و غیره سناریو داده شود . اینها "صفحات" نامیده می شوند . 


اینترنت 

سایت مجموعه از صفحه ها اینترنت که با هم تیم بندی ، می شوند و معمولا به رویه های متفاوت به نیز متصل می شوند . اکثر اوقات به "وب تارنما ها" "سایت" گفته می شود . 


موتورهای 

جستجو موتورهای جستجو وب وب سایت هایی می باشند که به شما اجازه می دهند که در آن اینترنت وب سایت های دیگر را جستجوکنید مانند گوگل، یاهو، بینگ . در حالتی که بخواهیم با یک نمونه بی آلایش بگوئیم، مانند یک کتابخانه عمومی هست . شما فهرست کاوش را پیدا می فرمائید و کتاب قضیه حیث خویش را در آن کاوش می فرمائید . شماره کتاب را تصویب می نمائید . به چکیده که دربردارنده شماره کتاب است بروید و شماره کتاب را پیدا خواهید کرد . 

طراحی سایت در مشهد

این کتابخانه مثل یک اینترنت سرور می باشد . کتابخانه بخش های مختلفی دارد که شبیه یک اینترنت سرور می‌باشد که میزبان، اینترنت سایت های متعدد هست . کتابخانه بخش های مختلف دارااست که مثل وب سایت ها میباشند . هر بخش مثل یک وب سایت مخصوص به فرد می باشد . کتاب ها مانند صفحه های اینترنت هستند . یک وب سایت ممکن می باشد چندین ورقه وب داشته باشد . شاخص جستجو، موتورهای جستجو میباشند . هر کتاب دارنده مکان اختصاصی به شخص خویش در کتابخانه است مانند صفحه ها وب که دارای آدرس اختصاصی به شخص می‌باشند . این آدرس اختصاصی به فرد برای بازیابی صفحات وب از وب سرور با تایپ کردن نشانی در نوار منو به کارگیری می شوند . 


تاریخچه 

پباده سازی وب سایت اینترنت وبسایت ها از 26 سال پیش شروع به عمل کردند . او‌لین وب تارنما در تاریخ در سال 1991 استارت به فعالیت کرد . در آن بازه اینترنت تارنما ها پباده سازی خاصی نداشتند و وب تارنما های بی آلایش بودند و در آن طراحی خاصی نظیر ترکیب تصاویر و عکس ها و فیلم ها و پوشه های صوتی و غیره نداشت . رفته رفته به مرور زمان، و با معرفی مرورگرهای گوناگون و با به کارگیری از عواملی نظیر جاوا اسکریپت و html ، پباده سازی گرافیکی به وجود آمد . 

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی